Pagina's

woensdag 23 april 2014

Card in a Box!

Hoi hoi!

Nadat ik al zooooo veel "card in a box" kaartjes gezien heb (en er met kerst ook één kreeg) ben ik er ook maar eens voor gaan zitten en heb er ééntje gemaakt. Nu had ik een geboortekaartje nodig en dacht dat ik dat wel mooi kon combineren.
Ik zie namelijk vooral bloemen als ik een card in a box zie. Hartstikke leuk natuurlijk! Maar ik wil dan altijd wat anders gaan maken. Ik heb de naam van de baby gestempeld en geponst met de banner punch.
Daar heb ik een soort slinger van gemaakt.
Vervolgens de rest nog wat versiert met papier dat uit de Hip Hip Hooray card kit komt.

En dit is het resultaat:


Eigenlijk is het heel makkelijk om te maken! En handig is, dat je hem plat kunt vouwen zodat je hem ook nog kan versturen! 

Morgen is er weer een nieuwe uitdaging bij SU-per Challenges! Kom je dan ook weer even kijken?

Lieve groetjes en:


5 opmerkingen:

  1. hey ! heb er ook net 1tje staan op mijn blog vandaag. en die banner, heb ik onlangs verwerkt ook met letters, leuk he ! een geslaagde kaart die van jou! mooi gedaan
    nog een fijne dag
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woww die heb je helemaal super gemaakt, heel mooi ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw schitterend Erna, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Ik vind dit ook zo leuk, laatst een paar gemaakt en het is inderdaad vrij eenvoudig en makkelijk te verzenden. Ik vind jouw "baby editie"in ieder geval SUPER!!

    Liefs,
    Leintje*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh die is erg leuk! Staat ook nog op mijn to do lijstje :-)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!