Pagina's

zondag 27 april 2014

Gastdesigner

Hoi hoi!

Pas geleden was ik winnaar bij een challenge van de Dutch Card Lovers en daarom mag ik met de nieuwe challenge die vandaag in gaat gastdesigner zijn. Ik mocht een kaartje maken met "pijlen" als onderwerp. Leuk! Ik heb wel wat pijlen in de kast liggen dus dat komt goed uit. 

Ik stempelde wat pijlen op een wit stukje cardstock, ponste daar ook met de chevron punch wat pijlen in. Een ander stukje wit cardstock bewerkte ik met de Arrows embossingfolder en gebruikte ik als achtergrond.
Nog wat houten pijltjes erbij en een tekst en de kaart was klaar. Dit is het geworden:


Papier: Bermuda Bay, Basic Black, Whisper White
Inkt: Bermuda Bay, Basic Black
Stamps: Geometrical, Just Sayin
Acc: Arrows textured embossinfolder, chevron border punch, Word Bubbles framelits, 
Essentials wooden elements

Hier kun je de embossing beter zien:

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


6 opmerkingen:

  1. Ik zag je kaart bij DCL. Mooi voorbeeld heb je gemaakt en mooie kleuren in combinatie met het hout!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Erna!!
    Combi van Cas met de pijlen vind ik gaaf! Mooie embossing ook!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt, kleuren erg goed!
    Hout erbij is een goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat heb je weer veel moois gemaakt, Erna! Complimenten! Deze vind ik ook erg leuk met al die pijltjes!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk dat je met ons meedoet als gastdesigner Erna, met deze prachtige kaart! Bedankt! Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super kaartje Erna, hele leuke uitvoering. Leuk dat je Gastdesigner wilde zijn bij ons. ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!