Pagina's

vrijdag 18 april 2014

Hip Hip Hooray KIT

Hoi hoi!

Hebben jullie de Hip Hip Hooray kit al eens goed bekeken? Of misschien zelfs wel aangeschaft?
Dit is nu een superleuke set voor wie ook wel eens zelf kaartjes wil maken maar nog niet goed weet hoe of wat. In deze kit zit alles wat je nodig hebt om 20 kaartjes te maken!
Enveloppen, kaartjes en een hoop vormen met de lijm er al op, zodat je gelijk aan het werk kunt. 
Er zit zelf een inktkussentje bij, een clearblokje, en drie leuke stempeltjes! 

Mocht je nog twijfelen, niet langer doen! Bestel gewoon deze leuke kit! Voor de prijs hoef je het niet te laten, hij kost slechts € 24,95! En ervaar zelf hoe leuk het is om een kaartje te maken zonder al te veel moeite! Je krijgt er ook nog eens een hele beschrijving bij hoe je de 20 kaartjes kan maken als je zelf niet goed weet hoe je moet beginnen. In de linker zijbalk van mijn blog kun je klikken op de flyer en zien wat er allemaal in zit.

Maar goed, mijn brein was natuurlijk al langer aan het ratelen over wat je nog meer kunt doen met de spulletjes uit deze kit. En aangezien één van mijn teamleden onlangs gepromoveerd is bedacht ik dat ik met de standaard envelop uit de kit wel iets leuks kon doen. Ik heb er een zakje van gemaakt en daar zit haar promotie kadootje in. (Elk teamlid van mij die promoveert naar het volgende level krijgt iets leuks!)

Dit is het zakje geworden:


De beschrijving van dit zakje volgt binnenkort! Het is nl. heel makkelijk om te maken! 

Wil je zelf de kit bestellen? Mail me gerust op erna.logtenberg@gmail.com

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en


3 opmerkingen:

  1. wat een leuk idee Erna. ik zal het in mijn blog vermelden zelf weet ik niemand die ik er een plezier mee kan doen. heb iedereen al jaren geleden gek gemaakt, hihihi gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een leuk zakje ! deze kleurencombo isaltijd een toppertje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk gemaakt! Wat lief van je dat je dat je iedere gepromoveerde een aardigheidje geeft.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!