Pagina's

zondag 20 april 2014

Hoppy Easter!

Hoi hoi!

Afgelopen week verraste ik een aantal freubel vriendinnen met een een kleinigheidje voor Pasen. Ik had er geen afzender op gezet dus ze waren flink aan het raden van wie het kwam. Leuk! 
Uiteindelijk hebben ze het wel geraden, haha.

Ik had deze omslagen gemaakt met daarin een chocolaatje:


Hier zie je er één in z'n geheel:

Wat is dat konijntje toch schattig he! Van Marie José kreeg ik een zakje met kleine pluizebolletjes en daar kon ik deze grappige staartjes mee maken:


Ik wil jullie fijne Paasdagen wensen, bedankt voor je bezoekje!

Lieve groetjes en,



5 opmerkingen:

  1. Zo'n lieffie staat bij mij op de kast! Die staartjes maken het helemaal af. Super bedankt Erna.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja was een leuke verrassing.
    Hij is erg leuk.
    Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Erna, wat een leuke verpakkinkjes. Ik denk dat ik het meteen geraden had, dat het van jou kwam.
    Leuk die pluizenbolletjes.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk en gezellig ziet dat er uit ☺
    Gezellige en fijne pasen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi hij is leeeeuheuk! Toen ik hem kreeg wist ik meteen dat die van jou kwam, ken je inmiddels al een beetje :P

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!