Pagina's

woensdag 30 april 2014

KleurenkaartenTeam

Hoi hoi!

Het is de laatste woensdag van de maand! Dan is het weer tijd voor het kleurenkaartenteam van Martina!
Deze maand zijn de kleurtjes kobalt blauw en mint groen! Leuke combi! Ik moest nog bedankkaartjes maken voor de mensen die een bestelling bij mij deden dus heb ik meerder kaartjes gemaakt met deze kleuren. Ze zijn qua layout wel hetzelfde maar de papiertjes zijn net even anders.
Ik heb een selectie op de foto gezet want het past er anders niet goed op :-)

Dit zijn ze geworden:

(klik op de afbeelding voor een vergroting)
Paper: Pacific Point, Whisper White, Fresh Prints DSP
Inkt: Pacific Point, Coastal Cabana (markers)
Stamps: Yippee Skipee
Acc: On Film Framelits, Coastal Cabana Twine, Hardware clips, basic jewels






Voor de layout van deze kaartjes heb ik gebruik gemaakt van de sketch van "Match the Sketch"



Ben heel benieuwd wat jullie gemaakt hebben met deze kleurencombi! Ik kom zeker kijken!

Voor nu alvast bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


26 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk geworden Erna. Ik vond het deze keer best moeilijk maar tis me gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten, erna!
    Heel vrolijk!
    :-D

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes zo zeg, lekker bezig geweest en een hele mooie combi zo. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie serie, toch ook wel handig zo'n KKT dag, geeft wat extra steun en uitdaging voor een opdracht

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt Erna, en perfect de kleuren zeg! Ik vind de schets trouwens ook erg leuk. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Erna,
    Wat heb je een mooie serie kaarten gemaakt, erg leuk in deze kleurencombi, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind ze schitterend ! heel mooi in hun eenvoud ! toppie
    weer erg blij met je deelname,
    nog een fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi erna
    een erg mooie kaart en gaaf hoe die is opgebouwd
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, wat moest ik om je opmerking lachen. Jij maakte er ook heel wat, zei het met een andere insteek. Waanzinnig gaaf zijn ze! Gefeliciteerd met je 1ste plek bij DCL

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig leuke bedankkaartjes Erna...heel mooi gemaakt in die kleurtjes de sketch leent zich er uitstekend voor....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, de opdracht is 1 creatie, maar jij presteert het om meteen een compleet setje te maken.
    Leuke kaarten hoor.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Erna,

    Wat een mooie serie kaarten heb je gemaakt en zo leuk opgebouwd geweldig.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook jou kartjes zijn heel mooi met een mooie sketch.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaartjes. Die framelits van on film helemaal geweldig, ben er op moment mee aan het werk in een minialbum.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke kaartjes! Lekker eenvoudig, niet te veel poespas. I love it!

    -xies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gisteren niet genoeg tijd, dus ga ik vandaag weer verder met mijn KKT-blogrondje. Wat heb jij een leuke serie gemaakt! Dit zijn de kaartjes waar ik van hou, niet te veel poespas. Tekststempel vind ik ook erg mooi.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig zijn je kaarten, lekker CAS, vind ik mooi. Goeie kleurencombi!
    Groetjes vanuit Zuid-Limburg, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lekker eenvoudig helemaal leuk.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend kaarten heb je gemaakt in de kleuren van het KKT.

    Fijne dag nog vandaag.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi
    leuke kaartjes
    daar zullen ze blij mee zijn
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey Erna,

    Sorry voor de late reactie, maar ik was woensdag niet helemaal rond geraakt en 't weekend was veel te druk...

    Mooie serie kaarten maakte je alweer, maar dat zijn we van je gewend hé!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!