Pagina's

dinsdag 15 april 2014

Paasdoosje

Hoi hoi!

Voor een party kreeg ik het verzoek iets te verzinnen dat met Pasen te maken had. Dus heb ik een doosje gemaakt waar paaseitjes in kunnen. Het model van het doosje heb je vast al eens gezien hier en daar. Ik heb het doosje alleen wat langer gemaakt omdat ik er veel eitjes in wilde stoppen (yummie!) en ik wilde een stansje gebruiken waardoor het lijkt of er een raampje in zit. Achter het raampje heb ik geëmbost vellum bevestigd omdat ik de kleur van de eitjes niet vond passen bij het doosje. 
Het doosje heb ik eerst gestempeld met de Hardwood achtergrond stempel.
Daarna heb ik met bloemetjes  en takjes het doosje versiert. En tot slot nog een paaskuikentje gemaakt (mbv de bird builder punch). Daarbij een tekststempel uit de Nederlandse set "Sentimenten" en het doosje was klaar. 

Bij Just Add Ink hebben ze deze week als uitdaging een doosje voor Pasen dus dat komt goed uit! 

Paper: Whisper White, Crumb Cake, So Saffron, Pear Pizzazz, vellum
Ink: Pink Pirouette, Pear Pizzazz, Marina Mist, Crumb Cake
Stamps: Sentimenten, Hardwood Background stamp, Petite Petals
Acc: Scallop Tag Topper Punch, Bird Builder Punch, Petite Petals Punch, Pink Pirouette ribbon, basic jewels, Fancy Fan embossing Folder, Word Window Punch


Het doosje bovenaan dichtgemaakt met een bijpassend lintje en de Pasen kan komen hoor :-)

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


14 opmerkingen:

  1. Leuk Erna. Ik hoop dat ze de Hardwood stempel ook in de nieuwe catalogus gaan opnemen. Deze is zo super!
    Groetjes, Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, Erna! Leuk idee!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a sweet Easter project Erna, Love the use of the Scalloped Tag Topper punch and the Hardwood background stamp...Very cute! Thanks for sharing with us at Just Add Ink.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erna, this is so CUTE!! What a sweet, happy Easter gift for someone. Thank you for joining in the fun at Just Add Ink this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey wat ontzettend leuk dat je vellum hebt geembossed, ga ik echt ook eens proberen. Ik heb vellum nog nooit door de big shot gehaald, maar het ziet er geweldig uit. Erg leuk doosje, altijd handig als hij extra groot is.

    Liefs,
    Leintje*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief doosje, leuk met het geëmboste vellum erachter.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love your woodgrain effect on this project - looks just like a little bird house. Chantell JAI

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh I love all the pretty flowers you have used on this project! It's a perfect gift for Easter.

    Trish
    JAI Design Team

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dat gaaf gemaakt, heel mooi ☺
    Gezellige en fijne week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Erna,
    weer helemaal geacclimatiseerd? Je doosje is supermooi geworden. Mooi die houten achtergrond...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is a really delightful Easter box Erna. I love the embossed vellum panel so subtle with so much detail. Thanks for joining us at Just Add Ink this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So much detailed, beautiful work in your stunning project Erna. I love that you made it longer to fit in more eggs! You're my type of friend!
    Thanks for sharing, I simply love it. Louise - JAI Design Team xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a gorgeous Easter box Erna. How clever & I love the vellum window. Pretty embellishments too. Thanks for joining the challenge fun at Just Add Ink this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a gorgeous Easter box. I like your use of the Hardwood background stamp and your easter chick is cute! Thanks for joining in with our challenge at Just Add Ink.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!