Pagina's

donderdag 3 april 2014

SU-per Challenge #35: Case it!

Hoi hoi!

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe uitdaging bij SU-per Challenges!
Hoewel "mijn" team niet aan de beurt is vond ik het toch heel erg leuk om deze keer ook mee te doen. De opdracht is namelijk om het kaartje van Christa te "casen" . Dat houdt in: gebruik de stempels, of de layout of de kleuren die Christa gebruikt heeft en maak daar iets nieuws mee.

Ik heb het met nog een andere challenge gecombieerd: de sketch van Clean and Simple alhoewel ik een beetje bang ben dat mijn kaartje niet clean en simple genoeg is, haha. Maar de vorm en layout vond ik erg leuk!

Dit is mijn kaartje geworden:

Papier: Pink Pirouette, Chocolate Chip, Crumb Cake, Whisper White
Inkt: Crumb Cake, Pink Pirouette, Chocolate Chip
Stempels: Butterfly Collection Wheel, A Dozen thoughts, Notable Notions, Papillon Potpourri
Acc: kleine butterfly pons, pareltjes, lint, scallop circle die 

Zoals je ziet heb ik het vlinderwheel gebruikt dat Christa ook gebruikte.

Ga even kijken op het Challenge blog en doe lekker mee!

Lieve groetjes en:


3 opmerkingen:

  1. Ach.....wat een leuk kaartje!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind hem in ieder geval toppie ! erg gelsaagd en tja, rond, altijd een succes !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super kaartje, ik vind hem echt schitterend ☺
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!