Pagina's

donderdag 24 april 2014

SU-per Challenges #38!

Hoi hoi!

Het is weer donderdag! Jippie! Dat betekent weer een nieuwe challenge bij SU-per Challenges! Deze week hebben we een sketch voor je waar je alle kanten mee uit kunt!
Ik was aan het bladeren door mijn design papier en vond daar het papier van de Sale-A-Bration. En vond dat heel geschikt voor deze challenge! Je zou natuurlijk ook je eigen design papier kunnen stempelen, ook leuk! De stempel heb ik met mijn markers ingekleurd, zo leuk om te doen!

Dit is mijn kaartje geworden:

Papier: Pistachio Pudding, Basic Black, Whisper white, Pool PartySweet Sorbet DSP
Inkt: Crisp Cantaloupe, Pistachio Pudding, Basic Black,  Summer Starfruit
Stempels: Perfect Pennants
Acc: Candy Dots, essentials hardware clips

Dit is de sketch:


Doen jullie ook mee?? 

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:

3 opmerkingen:

  1. wat een mooie interpretatie van de sketch ! dat kan ik dus niet / moeilijk .... heel erg geslaagd mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super mooie kaart Erna! ik ga nu maar eens een keer meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaart en de sketch spreekt ook aan, wie weet kan ik meedoen...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!