Pagina's

zaterdag 12 april 2014

Terug van weggeweest....

Hoi hoi!

Hebben jullie me een beetje gemist? Het was erg rustig hier he?
Ik was nl. op vakantie! Wij zijn 11 dagen in Israël geweest en hebben het heerlijk gehad! We hadden daar prachtig weer en hebben ontzettend veel gezien! Echt een vakantie om goede herinneringen aan te houden én, ik ben van plan mijn eerste echte scrapbook te gaan maken met de vele foto's die we gemaakt hebben en alle bonnetjes en toegangsbewijzen etc etc. Daar zal wel heel wat werk in gaan zitten maar het lijkt me erg leuk om te doen!




Tijdens mijn vakantie heeft Stampin'Up! zowaar iets nieuws geïntroduceerd!
Dat zijn de WEEKLY DEALS! Misschien heb je het wel eens gezien op blogs in Amerika, daar doen ze het al langer nl. Wat houdt het in? Een week lang (elke week!) zijn een aantal produkten met leuke korting aan te schaffen! Deze korting is alleen geldig in de lopende week. Elke woensdag komen er weer andere produkten die je met korting kunt bestellen. Deze week (9 t/m 15 april) zijn dat onderstaande artikelen:

(klik op de afbeelding voor een vergroting!)

Je kunt de artikelen rechtstreeks via mail bij mij bestellen (erna.logtenberg@gmail.com)
maar ook in mijn webshop kun je ze bestellen (betalen via credit card)

Nou, dat was het nieuws dat ik jullie wilde laten weten.

Tot knutsels!

Lieve groetjes en:


3 opmerkingen:

  1. Reuze fijn dat de vakantie geslaagd was!
    Nu nagenieten!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug vakantieganger! En zeker heb je een boel gemist, maar een reis naar Israel is natuurlijk nog veel mooier en zeker meer bijzonder!
    Groetjes en tot gauw maar weer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig zo'n leuke vakantie, dan kan je er weer een poosje
    tegenaan, ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken ☺
    Gezellige en fijne nieuwe week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!