Pagina's

vrijdag 30 mei 2014

Dag Dag!!

Hoi hoi!

Vandaag is het zover, ook hier in Europa zijn de lijsten bekend van wat er in de collectie uit gaat bij Stampin'Up! 



Je kunt HIER de lijsten met stempelsets bekijken die er uit gaan

en 

HIER de accesoires (overige produkten zoals lint, stanzen, knoopjes etc etc

Zie je iets waarvan je denkt hé, dat staat nog op mijn verlanglijstje? Wacht dan niet maar geef vandaag nog je bestelling door! Voor alles geldt: 

OP = OP!!

Je kunt je bestelling doorgeven via MAIL of naar mijn webshop gaan (credit card only)

Heb je nog vragen, neem dan gerust contact met mij op!

Lieve groetjes en:


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!