Pagina's

maandag 26 mei 2014

Doosje met het Envelope Punch Board!

Hoi hoi!

Afgelopen weekend gaf ik een workshop met Thema Goud/Zilver. Maar liefst 10 dames hadden zich hiervoor aangemeld, en je begrijpt, dat paste niet in mijn huiskamer. Dus zijn we uitgeweken naar een zaaltje waar het goed toeven was en waar we lekker de ruimte hadden. 
Als dankjewel-kadootje had ik voor iedereen een klein doosje gemaakt met daarin een mini marsje.
Iedereen was benieuwd hoe ik dat doosje gemaakt had dus ik heb vandaag een filmpje gemaakt om jullie te laten zien hoe ik het gedaan heb. 

Eerst een foto van de doosjes:


En natuurlijk heb ik nog een sfeer impressie voor jullie:

Foto: Super geslaagde workshop gehad met enthousiaste dames! Wat is het toch leuk om Stamin'Up! Demo te zijn en zulke middagen te kunnen organiseren!

Iedereen druk aan het werk :-)

Het filmpje kun je hieronder bekijken:



De maten voor het doosje zijn:

Inches:
Papier 4 5/8" x 4 5/8" 
1e Punch: 2"
2e Punch: 3 1/8"
De band om het doosje heen is 5 1/2" x 3/4" 

Centimeters:
Papier: 11,7 x 11,7 cm
1e Punch: 3,9cm
2e Punch: 6,7cm
De band is 2cm x 14cm

Bedankt voor je bezoekje en je reactie! 

Lieve groetjes en:


6 opmerkingen:

  1. Hoe leuk Erna!
    Bedankt!
    Heb gelukkig het punchb.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor het filmpje van het doosje. Super! Ik ga het zeker een keertje namaken. Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was erg gezellig en leuk om te doen, de workshop! Vanavond is het vervolg, Joke en ik gaan de overige kaarten afmaken.
    :-D
    Je filmpje ga ik morgen even kijken, ben erg benieuwd hoe je dit überschattige doosje hebt gemaakt! De inhoud was iig erg lekker.

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt de smaak goed te pakken met de filmpjes. Helemaal geweldig. Ook deze uitleg is weer super duidelijk. De doosjes zijn by de weg ook erg leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk doosje. Bedankt voor jouw uitleg Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. SU-per, je tweede video. Heel leuk doosje. Ga ik beslist een keer uitproberen.
    Groetjes, Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!