Pagina's

dinsdag 20 mei 2014

Doosje!

Hoi hoi!

Vanmiddag kreeg ik zomaar zin om weer eens een doosje te maken. Ja ja, ondanks het mooie weer! Maar daar heb ik ook echt wel van genoten hoor! (en ga ik zo weer doen!) Ik laat het doosje hieronder zien. En, ik kan alvast verklappen dat ik bezig ben een video te maken met daarin uitgelegd hoe je dit doosje maakt! Deze video volgt later deze week! Jullie mogen nu alvast kijken hoe het doosje er uit ziet en graag hoor ik jullie reacties :-)


Als je het doosje openmaakt zie je eerst nog een dekseltje:


Er zit ook nog doorzichtig sheet onder geplakt voor de stevigheid:


En helemaal open kun je het waxinelichtje er uit halen:


Bedankt voor je bezoekje! Maar misschien zit je wel lekker met je Ipad of Tablet in de tuin!

Lieve groetjes en:


12 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk geworden Erna, groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend doosje, ik hoop dat je ons snel laat zien hoe het gemaakt wordt, ik wil immers kleine verrassingen mee nemen op reis en dit zou super zijn. Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, Erna!
    Wat een beauty, zeg. Wil ik ook wel leren... ;-)
    (ben dol op doosjes...)

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Erna,
    dit doosje is echt heel erg mooi! Ik herken de pons van de avond bij Sandra.
    Prachtig met de kaars erin. Maar iets anders is ook mogelijk. Kun je alle kanten mee uit.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een schitterend doosje! Heel leuk dat je hier een video van gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat supermooi gemaakt Erna, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Erna
    Ik ben pas net volger en helemaal blij als ik zoiets zie. Kijk nu al uit naar je video.
    Echt heel erg mooi.

    groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat mooi zeg! Super :)
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er zo professioneel uit.. Zeer knap. Ik vrees dat ik er niet genoeg tools voor heb.. zal het filmpje in het oog houden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuk doosje .
    en zo mooi gemaakt .
    fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kei leuk doosje. Leuk om te maken, en leuk om te geven. Ik ben erg nieuwsgierig geworden naar het filmpje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!