Pagina's

dinsdag 13 mei 2014

Gastdesigner Lift Challenge!

Hoi hoi!

Laasts had ik de Lift Challenge gewonnen en als dank mag ik vandaag gastdesigner zijn met de nieuwe uitdaging! Hartstikke leuk natuurlijk!! Vandaag liften we een kaartje dat Marjan heeft uitgezocht. Nou dat was wel weer even nadenken.... maar uiteindelijk koos ik voor een kerstkaart en heb ik het mooie kerstpapier gebruikt dat afgelopen winter bij Stampin'Up! te koop was.
Daarnaast heb ik nog wat sterretjes uitgeponst en met zilverdraad een lijntje gemaakt (die een beetje onder de sterretjes verdwijnt, maar het strikje kun je wel zien aan de linkerkant)

Dit is het geworden:


Het woord "Merry" heb ik gemaakt met de Expressions Thinlits Dies

(klik op de afbeelding voor een vergroting)

Ik ben heel benieuwd wat jullie gaan doen met de lift deze keer!

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Erna!
    Love it!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het werd in ieder geval een heel erg geslaagd kaartje !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een te gekke kaart heb je gemaakt, super! Vind die tekst zo mooi in zilver, heel chique! Een waardige gast designer ben je, Erna!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Erna, wat een gave lift heb je gemaakt zeg! Die van Marjan zag ik ook al. Leuk dat je ene ander thema hebt gekozen. Mooi voor kerst!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kei mooi kaartje heb je er van gemaakt. De zilveren letters vind ik super mooi.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kerstkaart! Ik vind hem zeer origineel en eens iets anders !! Tof!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!