Pagina's

woensdag 28 mei 2014

KleurenkaartTeam

Hoi hoi!

Allereerst welkom aan mijn nieuwe volgers! Leuk dat jullie mij willen volgen!

Vandaag is het weer tijd voor Martina's Kleurtenkaarten Team. Deze maand zijn de kleurtjes mintgroen en fuchsia. Lekker fel dus! Nu ben ik meestal niet zo van de felle kleurtjes, haha, maar voor deze gelegenheid moest ik natuurlijk wel! Ik heb een strookje designpapier gepakt, met mintgroen (mmm, ik geloof dat mijn mintgroen niet helemaal mintgroen is, maar ach....) een tekst gestempeld en met felroze en voor de afwisseling een stukje grijs geëmbost. Ook heb ik nog een stukje vellum geëmbost. 
Wat spetters gestempeld en met een touwtje, glittertjes en sterretje op elkaar geplakt.
Dit is het geworden:


Nog een close-upje van de geëmboste vormpjes:


Dit was het inspiratieplaatje:

OPROEP KLEURENKAARTENTEAM  FUCHSIA EN MUNTGROEN

Ik wil jullie alvast bedanken voor je bezoekje en reacties! Ik kom vandaag of morgen ook zeker bij jullie langs! Altijd zo leuk om te zien wat iedereen maakt! 

Voor nu, lieve groetjes en:


27 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Erna, leuk zo met die spettertjes erop!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ondanks dat het niet je kleuren zijn, heb je er toch wel een mooie kaart mee gemaakt ! geslaagd hoor !
    blij met je deelname, hopelijk ben je er de volgende keer ook weer bij,
    groetjes, Martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die spetters zijn toch leuk! En al die laagjes vind ik ook erg gaaf. Grappige tekst.
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart heb je gemaakt in de kleuren van het kleurenkaart team.

    Groetjes en een fijne dag vandaag !!

    Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een mooi en evenwichtig geheel, tof gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart zeg!, en ach dat het groene wat donkerder is, maakt toch niet uit, die van mij is juist lichter.... Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een prachtige kaart voor het KKT mijn complimenten!
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie uitwerking met de kleuren, het grijs past er ook zo goed bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi zeg, wat een leuke kaart voor het KKT, met leuke en stoere elementen erin. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Erna,

    Een echte SU kaart in de kleuren van het KKT, klopt dus helemaal...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkig zijn er dus meer mensen, die niet van die felle kleuren houden, toch is je kaartje super gemaakt, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi erna
    ziet er erg leuk en vrolijk uit en zeker met die spetters
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik denk dat iedereen wel eens een keertje "smokkelt" met de kleuren omdat je net niet de goede kleur blijkt te hebben. Maar dat geeft niet toch? Je kaartje is er niet minder mooi om geworden. Leuk zo met al die tekstballonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Erna
    Wat een gaaf kaartje, die spetters zijn heel leuk en geven het net wat extra's.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart met leuke details.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Erna,

    Wat een mooie kaart zeg kan er naar blijven kijk super.

    Liefs Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Erna,
    wat een supermooie kaart heb je gemaakt, leuk hoe je de kleuren hebt gecombineerd..groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje voor het KKT Erna....heel mooi samengesteld en met die kleurtjes komt het allemaal schitterend uit....SUPER!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart Erna! Leuke kleuren en SU spullen, dat is prima!!
    Groetjes en fijne avond, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha Erna,
    je kaartje is weer helemaal leuk! En ik denk dat er nergens twee kaarten precies dezelfde kleuren hebben. Ik vind hem top!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaart, Erna! hou wel van dat "volume", door het embossen!
    #ffwatanders!
    ;-)

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi
    leuk kaartje in deze kleurencombi
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohw, wauw! Wat is ie leueueuk! Ik sluit me helemaal bij GerJanne aan. Je hebt Muntgroen, en je hebt Muntgroen... En zo heb je dat met Fuchsia ook, en eigenlijk met alle kleuren.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke kaart, het detail met het vellum is ook erg leuk! Maar je hebt wel vals gespeeld met je grijs, hahaha. (ja ja, ik zag het wel ;-P)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. De kleuren zijn top. Goed toegepast ...als je zelf niets had over gezegd dat het niet echt ,echt de juiste kleur was zou iedereen toch ook de kaart super gevonden hebben hoor.
    Groetjes ,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!