Pagina's

zaterdag 31 mei 2014

Lift Challenge!

Hoi hoi!

Er is weer een nieuwe lift challenge. En toen ik de kaart zag die gelift moet worden was ik gelijk verkocht! Wat een gave kaart! Dus, ja, dan ga je nadenken en zoeken en passen en meten. En dan blijkt het toch nog niet zo simpel als het lijkt. Of ik denk weer veel te moeilijk, dat kan natuurlijk ook, haha. Wat ik uiteindelijk bedacht? Ik ga MDS gebruiken! MDS? Ja, het digitale programma van Stampin'Up! Dus in MDS (My Digital Studio) heb ik de woorden gemaakt en uitgeprint. Bijpassend stukje designpapier, mooi randje gezocht, en alles in elkaar geplakt. En het woordje "congratulations" heb ik natuurlijk wel gestempeld!

En nu is dit het kaartje geworden: 


close upje:


En toen, ja toen had ik hem op de foto gezet en ik was eigenlijk best blij met m'n kaartje. En toen, eh, toen eh, kwam er iemand kijken naar m'n kaartje en toen gebeurde er iets en ik durf het bijna niet te zeggen.....
Maar ik heb me voor m'n kop geslagen, dat mag je wel weten. En waarom? Tja, eh, dat zeg ik niet. Maar misschien kom je er zelf wel achter... en tja, eh, is het héél erg??? 

Tis wel een uniek kaartje zo, dat is een ding wat zeker is, hahaha.

Toch bedankt voor je bezoekje, en ook voor je reactie, als je die wilt geven....

In ieder geval: lieve groetjes en:


11 opmerkingen:

  1. Hoi hoi
    Geweldig leuk idee zo
    En je kaart ziet er super uit .
    Enne Hierperdepiep. Klinkt toch ook wel grappig .
    Ik denk tenminste dat je dat bedoelt .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk kaartje zeg !! En dat Hier-perdepiep, ach, op het eerste gezicht zie je het niet. Stuur m gewoon naar een niet Nederlandstalig persoon, die valt het zeker niet op haha.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een prachtig kaartje! Ben wel benieuwd wat er nu toch mee gebeurd is ;-)
    Groetjes en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk kaartje Erna. Ik weet waarom jij je voor je hoofd sloeg.
    Ik vind het idee van de teksten maken in MDS leuk. Ga ik ook eens proberen.
    Groetjes, Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Erna,

    Ondanks het kleine foutje[hierper] is het een mooie kaart geworden.
    Zit er op het MDS programma geen spelling controle????

    Groetjes sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, geeft niks hoor Erna. Ik vind de tip van Marian wel een goeie....Het is in elk geval een heel leuke kaart geworden!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave lift. Eigenlijk heb ik geen tijd want ik wil aan mijn vakantieboek werken in MDS. Maar als ik jouw kaartje zie krijg ik zo'n zin deze ook te liften. En het is dat je zegt dat er iets mis is, ik had het op het eerste oog niet gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, ach een tikfout, leuk toch, vind het wel grappig. Mooi strak zo geworden. Leuk dat je weer meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie lift, Erna! gave lettertypes gekozen en ook leuke kleuren. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, ja dan moet je dus toch de stempels pakken he? Grapje hoor, ik vind het een super origineel idee om het met de computer te doen. Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!