Pagina's

vrijdag 16 mei 2014

Scoring Technique

Hoi hoi!

Afgelopen week op mijn teamdag heeft Annette ons een leuke techniek geleerd. Je neemt een stukje papier van bijvoorbeeld 10x10 centimeter. Je maakt daarop ril lijnen om de centimeter, mar dit doe je diagonaal.
Je maakt de ril lijnen zowel horizontaal als verticaal.

Nu pak je een stempel, een beetje groot (niet zo klein als ik gedaan heb dus!) en je stempelt over de ril lijnen heen. Niet te hard drukken, want dan druk je de stempel te diep in de lijnen.
Als je het goed gedaan hebt zie je in de stempelafdruk je ril lijnen als witte lijntjes. Erg leuk!

Dit is mijn kaartje, al moet ik het nog eens herhalen met een grotere stempelafdruk.


Als je op de afbeelding klikt wordt hij vergroot en kun je het iets beter zien!

Heb ik gelijk nog even dat leuke papier van de Sale-A-Bration gebruikt!

Bedankt voor je bezoekje, ook bedankt voor jullie leuke reacties op mijn kaartje van het gastdesigner-schap bij de lift challenge!

Lieve groetjes en:


2 opmerkingen:

  1. een hele mooie, stijlvolle kaart vind ik het ! geslaagd hoor!
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een superleuk idee! Je eigen embossingachtergrondje....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!