Pagina's

donderdag 8 mei 2014

SU-per Challenge #40!

Hoi hoi!

Vandaag is er weer een nieuwe uitdaging op het SU-per Challengeblog! We hebben dit keer weer een CASe-it uitdaging. Deze keer "casen" we Gonny. Wat houdt dat in?? Een kaartje dat Gonny in het verleden gemaakt heeft nemen we als uitgangspunt en je maakt een nieuw kaartje waarbij je "iets" van dat kaartje gebruikt zoals bijvoorbeeld: de stempelset, de kleuren, de layout, noem maar op. 

Ik heb vandaag gekozen om de stempelset te gebruiken die Gonny ook gebruikt heeft. Hij blijft leuk! Ik heb met de blaadjes uit de set op het crumb cake cardstock gestempeld. De randjes heb ik gesponst.
Het rondje in het midden heb ik gemaakt met framelits en de magnetic plate voor de Big Shot. Dat is zo'n handig ding, je framelits blijven goed liggen omdat ze aan de plaat kleven. En daardoor kun je heel goed twee framelits tegelijk stanzen zoals ik gedaan heb. Het vogeltje heb ik uitgeknipt en de takjes heb ik geponst met de bird builder pons.

Dit is mijn kaartje geworden:

Papier: Soft Suede, Crumb Cake, Whisper Whitd
Inkt: Coastal Cabana, Island Indigo, Crumb Cake, Soft Suede
Stempels: Betsy's Blossoms, Express Yourself
Acc: Starbust framelits, circle nestabillities, bird builder punch, linen thread, basic pearls, Essentials wooden elements, sponges, dimensionals


Nog een klein houten hartje er op geplakt:


Het leuke van een CASe uitdaging is dat je hele verschillende uitwerkingen krijgt!
Ga maar eens kijken op het SUper blog, en oja, doe dan vervolgens lekker mee met de challenge! 
Elke maand kun je een prijs winnen als je meegedaan hebt aan één van de challenges.

Voor nu, bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


3 opmerkingen:

  1. het is een heel erg mooi resultaat ! geslaagde kleurencombo in ieder geval,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kei mooi gemaakt. De kleuren gaan fantastisch samen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk kaartje weer Erna !! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!