Pagina's

donderdag 22 mei 2014

SU-per Challenge: Mannenkaart!

Hoi hoi!

Allereerst: SUPER bedankt voor al jullie lieve reacties op mijn filmpje van gisteren!!! Echt hartstikke leuk om te lezen en ik denk dat ik nog wel vaker een filmpje ga maken nu ik zoveel positieve feedback gehad heb!! 

Vandaag heeft SU-per Challenges weer een nieuwe uitdaging voor je: Een mannenkaart! Voor velen lastig om te maken, ook voor mij! Het is altijd weer puzzelen met kleuren en niet te veel frutseltjes maar het designteam heeft leuke voorbeelden voor jullie gemaakt! 

Dit is mijn kaartje geworden:

Papier: Whisper White, Sahara Sand, Gumball Green
Stempels: Clockworks, Sentimenten, Dictionary, 
Inkt: Sahara Sand, Gumball Green, Smoky Slate
Acc: Banner punch, sponges, stamp-a-ma-jig, candy dots

Doen jullie ook mee met de uitdaging? 

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


3 opmerkingen:

  1. Mannenkaarten vind ik ook altijd een stuk moeilijker. Ik vind deze wel heel goed gelukt. Tof gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie mannekaart hoor. Je zou niet zeggen dat je er moeite mee hebt, met een mannenkaart!
    Ik ga eens kijken of het lukt. Mijn vader is jarig bijna, dus dat moet lukken, zou je zeggen... We gaan het zien!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat mooi gedaan ! helemaal geslaagd hoor
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!