Pagina's

zaterdag 3 mei 2014

SU-per Challenge!

Hoi hoi!

Hoewel ik deze week niet aan de beurt ben heb ik toch een kaartje gemaakt voor de lopende challenge van SU-per Challenges! Ik vond de designteam kaarten nl. erg gaaf, en de kleurencombi ook best wel! 

Ik heb het volgende kaartje gemaakt:


Ik heb hiervoor gebruikt gemaakt van een stempelset die niet meer te koop is, nl. de Extreme Elements. Dat is een set die ik voorlopig nog niet weg wil doen. Ik heb de gele "splash" er mee gemaakt, de gele stipjes en de grijze gestempelde sterretjes. De achtergrond heb ik gestempeld met de Chevron Achtergrond stempel. Die is gelukkig nog wel te bestellen! Een paar sterren geponst en met wat wit twine bevestigd. Onder de tekst strook heb ik nog een klein randje gemaakt, dat ik vond in mijn restjesbak en dat ik ooit gemaakt heb met de "Tasteful Trim Bigz Die" die deze week met korting te koop is!


Nog een close upje van de sterren....

Doen jullie ook mee met deze kleurenuitdaging??

Dan nog wat anders:

Wil jij ook kans maken op een GRATIS Photopolymer stempelset maar je kunt geen €75,- in één keer uitgeven? Wanneer je een bestelling doet van (minimaal) €25,- loot je mee voor een gratis set! De 25e mei gaat er weer een verzamelbestelling uit en iedereen die deze maand mee besteld loot mee voor een gratis set! Wanneer jij de winnaar bent mag je zelf je voorkeur voor één van de vier sets aangeven!!! 

(klik op de afbeelding voor een vergroting!)





Mail je bestelling naar erna.logtenberg@gmail.com

NB: kom je in je eentje wel aan het bedrag van €75, dan heb je natuurlijk zelf 
recht op een gratis set!!

 Ik wens jullie een goed weekend, misschien nog wat freubeltijd, lieve groetjes en:
\

3 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart heb je weer gemaakt. Heerlijke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een leuk, geslaagd kaartje
    als de inspiratie er is moet je er gebruik van maken vind ik =)
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave vrolijke kaart is dit weer ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!