Pagina's

maandag 12 mei 2014

Teamdag!

Hoi hoi!

Hebben jullie een goed weekend gehad? Het was perfect weer om te freubelen he! Afgelopen zaterdag had ik mijn teamdag gepland. Al mijn downlines (teamleden) die op deze dag konden kwamen naar Apeldoorn en samen hebben we een gezellige en leuke dag gehad met workshops, informatie, lekker kletsen, swappen, lekkers en inspiratie! 

Er was taart: 
...de monchoutaart was al op voordat de foto genomen werd :-)

Er was inspiratie genoeg:






Er was een "up" die eigenlijk niet op de foto wilde ;-)


En er werd hard gewerkt:



En natuurlijk werd er geswapt! 


Dit waren mijn swaps:




Het was een super gezellige dag en we hebben veel gedaan en gehoord. Ik ben blij met mijn team!

Leuk dat je m'n verslag hebt bekeken, lieve groetjes en:


6 opmerkingen:

  1. Wat een boel leuke dingen bij elkaar! Maar het doosje met stipjespapier aan de binnenkant waar bloemetjes en vlindertjes uit komen is wel erg schattig......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig zo'n dag. Leuke foto's, ja ook van de "up" ;-)
    Leuk swapje heb je gemaakt, en ik wilde ook even zeggen dat ik je liftkerstkaart zo mooi vind! Tof! bedankt voor je bijdrage he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er gezellig uit! Leuke swaps hoor!
    Lifs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige boel. Het suikergehalte is ook goed op pijl gehouden zo te zien :o). Het was inderdaad heerlijk freubelweer.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke fotoserie! Ziet er supergezellig uit, Erna!
    Ben ik toch even dat kleine vogeltje geweest, thanks!
    ;-)

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was ontzettend gezellig en voor herhaling vatbaar. Wat leuk die foto's waarop hard gewerkt wordt. Wie heeft die gemaakt? Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!