Pagina's

maandag 19 mei 2014

Trouwkaartje

Hoi hoi!

Wat een heerlijk weer he! Hebben jullie ook zo genoten gisteren? En vandaag gaan we weer vrolijk verder met lekker buiten zijn en genieten van de zon. 

Afgelopen week mocht ik een kaartje maken voor een collega die haar bruiloft vierde. Op hun kaart was ook de kleur paars gebruikt dus vandaar dat ik voor deze kaart ook deze kleur gekozen heb. 
De letters van hun voornaam heb ik gestempeld en gelijk daarna met iredescent ice poeder bestrooid. Vervolgens met de heattool verwarmd, zodat het mooie glimmende letters zijn geworden.

Een mooie (drie)dubbele strik er op en de tekst is met wit embossingpoeder geĆ«mbost. 

Dit is het geworden:


Hieronder zie je de glitter iets beter: 
(klik op de afbeelding voor een vergroting)


Tussendoor ben ik vandaag ook al bezig om de workshop pakketjes voor komende zaterdag te maken en dat schiet lekker op. 

Voor nu bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


2 opmerkingen:

  1. een heel erg leuke en geslaagde kaart ! mooi gedaan,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Erna, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!