Pagina's

donderdag 1 mei 2014

Weekly Deals en meer nieuws!

Hoi hoi!

Hier heb ik weer de Weekly Deals voor je van deze week! Leuke en mooie produkten met korting te bestellen gedurende deze week! 


Kijk maar eens of er iets voor je bijzit:

(klik op afbeelding voor een vergroting) 

Je kunt deze artikelen rechtstreeks bestellen in mijn webshop (credit card nodig) maar als je geen credit card hebt kun je me ook gewoon een mailtje sturen! 
De Weekly Deals gaan ook in Mei nog door, dus volgende week weer nieuwe aanbiedingen!

Dan is er nog meer nieuws van Stampin'Up!. Wie weet heb je al eens gezien dat je in Amerika de Photopolymer Stempelsets kunt bestellen. Dat is de clearstempel van SU, maar dan van de bekende Stampin'Up! kwaliteit. De SU inkt werkt goed samen met deze stempels! 
Deze stempels komen nu ook naar Nederland! 

Vanaf VANDAAG krijg je, als voorproefje, bij een order van €75,- (of meer) een 
GRATIS Photopolymer stempelset kado!

KLIK voor de flyer 

Om een indruk te krijgen van deze stempelsets heb ik hier een filmpje voor je:


Gaaf of niet?!? 

Als laatste wil ik je nog laten weten dat je weer mee kunt doen aan een nieuwe uitdaging op ons SU-per Challengeblog! We zien uit naar je bijdrage! 

Voor nu: bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!