Pagina's

zondag 22 juni 2014

Abraham!

Hoi hoi!

Mijn zwager werd 50 en daar moest natuurlijk een kaartje voor gemaakt worden. Helemaal omdat ik niet op zijn feestje kon komen op het tijdstip dat hij het vierde..
Ik heb weer een nieuw stempelsetje gepakt om te gebruiken, de set Sea Street. Hier is ook bijpassend papier bij te krijgen. Dit kaartje is het geworden:


De basiskaart is real red cardstock, daarop een stukje whisper white. het gestreepte frame is gemaakt met de On Film Framelits. De inktvis is gestempeld en heb ik uitgeknipt. Het getal 50 heb ik gestanst met de Typeset Alphabet Dies Bigz. Dit is een set met letters en cijfers die helaas helaas uit de collectie gaat maar die ontzettend goed te gebruiken is. Wil je hem nog hebben, wacht dan niet te lang, voor je het weet is hij niet meer te krijgen! 

De nieuwe catalogus laat nu niet lang meer op zicht wachten. Komende week heb ik nog iets leuks voor jullie, maar wat dat is merk je vanzelf ;-)

Voor nu bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


5 opmerkingen:

  1. Leuk idee voor een mannenkasrt, ik zit erom verlegen! Groetjes. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erna, heel gaaf dit kaartje. Die cijfers zijn prachtig, maar ik zag dat ze schrikbarend duur waren....omdat je ze samen met het alfabet koopt. Klopt dat?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ze zijn wel prijzig GerJanne, maar zooo gaaf om te gebruiken! Ik heb ze een keer met hostesscredits kunnen aanschaffen, dat scheelt weer.

      Verwijderen
  3. Grappig, die kleine visjes die daar zwemmen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een leuk kaartje heb je hier
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!