Pagina's

zaterdag 28 juni 2014

Beter laat dan....

Hoi hoi!

Voor degenen die ook altijd meedoen aan het KleurenKaarten Team: ik heb toch nog even m'n best gedaan hoor en iets gemaakt in de kleuren van afgelopen woensdag!

Het kleuren kaarten team van Martina is een maandelijkse kleurenuitdaging. Op de laatste woensdag van de maand show je je kaartje, projectje of wat je ook gemaakt hebt in de kleuren van die maand. Afgelopen woensdag had ik dus niet in de gaten dat het al de laatste woensdag van de maand was. (Dat heb je misschien gelezen) Ik heb de nieuwe hamburgerbox Die gepakt en daar dit doosje mee gemaakt:


Hieronder kun je nog iets beter de vorm van het doosje zien:


De kleuren deze maand waren dus zwart en fuchsia.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik nog iets gemaakt heb ;-)

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


8 opmerkingen:

  1. Heel mooi gemaakt Erna,
    dat doosje is super..helemaal in de kleurencombi, top gedaan,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enig doosje in de kleuren van het KKT! Heel mooi gedaan Erna!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, toch nog gemaakt en leuk ook. Mooi model, en lekker knallende kleuren. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig doosje, heel mooi gemaakt in de kleuren van KKT.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful box and wonderful colour combination...
    I have joined as a new follower of your blog and invite you to join in mine if you wish and also into my candy which is being sponsored by three lovely artists...aNNie♥
    The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, leuk , leuk!!!
    Deze staat héél hoog op mijn verlanglijstje. (heeft een ere plaatsje gekregen). En nu ik jou variant heb gezien ben ik helemaal om.
    Kei leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk dat je nog even de tijd gevonden hebt om nog even mee aan te pikken ! een superleuk (ik noem het een mini hamburger doosje) heb je gemaakt !
    nog een fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!