Pagina's

maandag 2 juni 2014

Dankjewel!

Hoi hoi!

Voor mijn klanten die afgelopen maand bestelden bij mij heb ik het volgende kaartje gemaakt:


Ik heb hiervoor de set "Oh, Hello" gebruikt. En één van mijn favoriete kleurencombinaties, namelijk Blushing Bride (roze)  met Baked Brown Sugar (bruin). Daar heb ik wat kraft kleur bij gevoegd door middel van het linnen touwtje (linen thread), de gestempelde spetters en het ribbon met chevron motief. 


De gebruikte materialen:
Papier: Whisper White, Blushing Bride
Inkt: Blushing Bride, Baked Brown Sugar, Crumb Cake
Stempels: Oh, Hello, Gorgeous Grunge
Acc: itty bitty punch pack, linen thread, natural chevron ribbon, basic pearls

Wil jij mijn nieuwsbrief ontvangen? Meld je dan aan via het blokje rechts bovenaan de zijbalk.
En wanneer je nu vast je nieuwe catalogus reserveert krijg je van mij een leuke attentie bij je eerste bestelling in juli! Geef je naam door via erna.logtenberg@gmail.com

Voor nu: bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


5 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Erna heb je voor je klanten gemaakt, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Erna! De kleuren combi is super...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Prachtig kaartje. De zachte kleuren maken het ook wel heel subtiel.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel erg geslaagd, stijlvol kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!