Pagina's

donderdag 26 juni 2014

Gasten kadootje!

Hoi hoi!

Afgelopen zaterdag gaf ik een workshop met de stempelset Perfect Pennants. Wat een gave set is dat! Gelukkig blijft hij nog even, dus mocht je hem nog niet hebben dan is ie zeker nog een jaar lang te bestellen Fijn he? ;-) Dit is de set:


Voor iedereen die bij mij op een workshop komt maak ik altijd een kleinigheidje als dank. Deze keer had ik naar aanleiding van een swap op de regiodag in Houten een zakje nagemaakt. Ik heb de bovenkant wat veranderd en de voorkant heb ik anders gemaakt. Ik heb hiervoor de nieuwe alfabet Rotary stempel gebruikt, een stempel die ik nog zal laten zien zeer binnenkort. Hij is zo veelzijdig! En je kunt er héél veel Nederlandse woorden mee maken!

Maar goed, nu eerst het kadootje:


Op het laatste moment had ik nog een deelnemer, dus ik had 6 zakjes, maar deze foto was toen al gemaakt:


De bovenkant heb ik gemaakt met de tag topper punch en daarop een rondje gemaakt zodat het zakje dicht komt te zitten en de inhoud er niet zomaar uit valt:


Het papier is ook nieuw, uit een héél gaaf papierblokje, met allemaal leuke designs!

Nog één weekje mensen en dan kunnen jullie je ook uitleven op het nieuwe spul!

Voor nu, bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:



4 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Leuke creaties heb je gemaakt.

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit Erna!! En het wordt altijd zo gewaardeerd, een kleinigheidje, dat is het allerleukste :-)
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kei leuk gemaakt. Een eigen gemaakt presentje valt altijd wel in de smaak.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk zeg! Jij weet eek keer weer wat leuks te verzinnen! Petje af!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!