Pagina's

dinsdag 3 juni 2014

Hou jij van uitdaging?



Hoi hoi!

Nog een vraag: hou jij ook van korting? Wat zou je er van vinden als je voortaan zelf je
Stampin'Up! spullen kunt bestellen en ook nog eens standaard 20% korting krijgt?

Altijd!

Klinkt dat niet fantastisch?

En dat als je daarvoor kiest, je ook nog eens geen enkel risico loopt? Waarom zou je het niet proberen?
Stampin'Up! heeft nu een waanzinnig leuke aktie: Je meldt je aan en kiest een starterspakket ter waarde van €70,- Je betaalt hiervoor €65,- (Daar begint gelijk al een korting!)

Wanneer je dat gedaan hebt, krijg je op je eerste bestelling binnen 45 dagen nadat je je inschrijft maar liefst 30% korting! (minimale order €225,-) Let op: dit is niet verplicht! Maar wel leuk, zeker met het ingaan van de nieuwe catalogus in het vooruitzicht!! 


Denk er eens over na zou ik zeggen. Maar, niet te lang, deze aktie loopt tot 30 juni a.s.!
Wil je eerst meer weten? Mail mij met al je vragen!

Gelijk inschrijven? Dat kan ook, ga daarvoor naar:
https://ida.stampinup.com/?demoid=5005765

En hou je verlangslijstje bij de hand :-)
En last but not least: Als je je inschrijft via bovenstaande link, krijg je van mij ook nog een leuk welkomstpakket!

Lieve groetjes en:



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!