Pagina's

woensdag 25 juni 2014

Kleurenkaarten Team....

Hoi hoi!

Ben ik toch helemaal vergeten een kaartje te maken voor het kleurenkaartenteam... 
Afgelopen week zei ik nog tegen Jacco: ik heb het gevoel dat ik achter loop, voor m'n gevoel is het pas begin juni... Maar het blijkt dus al de laatste woensdag van de maand te zijn!

SORRY SORRY SORRY, en het was zo'n gave kleuren combi!

OPROEP KLEURENKAARTENTEAM  FUCHSIA EN ZWART

Ik kom nog wel even bij jullie langs hoor!!

Lieve groetjes en:

7 opmerkingen:

  1. Haha, het is toch echt de 25 e....volgende keer beter groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erna,
    het is je vergeven hoor haha..doe je de volgende keer toch weer lekker mee, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt nog 2 uur en 26 minuten....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oej, jeetje. Dat is wel een beetje balen. De tijd vliegt ook voorbij de laatste tijd. Gelukkig krijg je volgende maand weer een kans.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jammer, maar ja ...
    ik zit nu ook pas aan de computer om overal een kijkje te gaan nemen en de kerstkaart van morgen is er ook niet bij deze keer... ben net thuis en morgen nog een hele lange dag,
    hopelijk ben je er de volgende wel weer bij
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja , kan gebeuren .
    Maar ja je hebt niet stilgezeten .... andere kaartjes deze maand waren ook al tof dus volgende keer zien we je wel in de KKT.
    Vele groeten ,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!