Pagina's

maandag 16 juni 2014

Sneak Peak: Hamburgerbox!

Hoi hoi!

Eén van de leuke dingen van het demo zijn is, dat je nieuwe dingen al iets eerder kunt bestellen dan dat de gids in gaat. Je kunt dan vast wat uit proberen en nieuwe voorbeelden maken.
Zo komt er in de nieuwe catalogus een Bigs XL Die, die een Hamburgerbox uit stanst.

Vandaag ga ik bij Joke op de koffie voor haar verjaardag en ik heb een hamburgerbox gemaakt waar ik een kadootje in gestopt heb. 


Ik heb hiervoor ook nieuw design papier gebruikt. Het heet: Lullaby


De randjes mee gesponst, dat vond ik wel leuk, en bovenop een bloem gemaakt met behulp van diverse bloemenponsen en sponsjes:


De swirls zijn zowaar niet van Stampin'Up! Deze had ik nog liggen en vind ik erg leuk moet ik zeggen.

Ik ben benieuwd wat jullie van dit doosje / model vinden!

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


5 opmerkingen:

  1. Leuk doosje, Erna!
    Jammer dat ik zo snel weg moest, anders had ik hem graag nog even live bewonderd...

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erna,
    hij is echt heel leuk! Je kunt straks happy meals gaan weggeven, hihihi...
    En ook al die swaps uit je vorige post!! Wat gaaf zeg!
    Zal een heel leuke dag geweest zijn!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat en super leuk doosje.

    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat supermooi Erna, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!