Pagina's

zondag 8 juni 2014

soms heb je van die weken....

Hoi hoi!

Soms heb je van die weken... inderdaad. Dat je met veel te veel dingen tegelijk bezig bent. Jullie herkennen het vast wel. Het begon eigenlijk al 1,5 week geleden. Ik moest een crea middag voorbereiden voor 14 personen bij de Reuma vereniging hier in Apeldoorn. Erg leuk, en afgelopen woensdag is deze middag geweest en hebben we super gezellig gebreubeld en heb ik de dames kennis laten maken met Stampin'Up! 
Verder kon ik afgelopen week alvast pre-orderen (voor bestellen)  uit artikelen van de nieuwe catalogus die per 1 juli a.s. ingaat. Dus ik zat vol ongeduld te wachten tot de bestelling binnen kwam en afgelopen vrijdag was het gelukkig zover! Ben nu druk bezig met ontdekken van de nieuwe spulletjes! Jullie krijgen binnenkort wel iets te zien.
Daarnaast ben ik druk met het maken van swaps: komende zaterdag hebben we onze jaarlijkse regionale dag van Stampin'Up! en natuurlijk moet er dan geswapt (geruild) worden! Naast de gewone swaps maak ik nog 12 bijzondere, voor onze SU vriendenclub. 
Morgenochtend mag ik nog werken en morgenmiddag viert mijn schoonmama haar verjaardag. 

Ben ook bezig met de voorbereiding van de workshop Perfect Pennants op 21 juni a.s. Er zijn nog plekken, dus wil je komen? Geef je even op! Dat kan via MAIL (klik)

Door al deze bezigheden ben ik helemaal vergeten kaartjes te laten zien. Vandaag dus een kaartje dat al verstuurd is. Het grappige is dat ik een sketch gebruikt heb van een challenge. Maar ik weet niet meer welke challenge! Haha. Dan maar alleen het kaartje:

Papier: Whisper White, Midnight Muse, Soft Sky, Crumb Cake
Stempels: Starburst Sayings, Happy Day
Inkt: Soft Sky, Crumb Cake, Midnight Muse
Acc: white bakers twine, jewels, starburst framelits, delicate dots embossingfolder


In de lichtblauwe cirkel heb ik ook nog gestempeld:

De donkerblauwe ondergrond heb ik ook geƫmbost maar dat is niet te zien op de foto helaas.


Bedankt voor je bezoekje, tussen de bedrijven door hoop ik ook jullie blogs te bezoeken hoor! 

Lieve groetjes en:


6 opmerkingen:

  1. een heel erg geslaagde creatie !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En weer zo'n mooie kleurencombi. Top. Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie en strakke kaart Erna. Prachtige kleuren en dat stempelwerk staat ook al zo mooi. Super hoor.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. druk, druk ,druk dan presteert een mens het meeste . De kaart is zeer tof geworden . Veel plezier op de swap , lijkt me leuk om te zien wat andere met de zelfde materialen maken ,
    Groetjes ,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dat klinkt wel heel erg druk! Dat je dan wat vergeet is toch logisch.
    Je kaart is wel heel erg gaaf. Mooi strak en de kleuren zijn super.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!