Pagina's

donderdag 5 juni 2014

SU-per challenge #44: Kleurenchallenge!

Hoi hoi!

Vandaag staat er weer een nieuwe challenge voor je klaar op het SU-per Challenge blog! Deze week een kleuren uitdaging voor je. Drie prachtige kleuren, waarbij ik meteen dacht aan bloemen. Maar omdat dat als eerste in mij opkwam wilde ik juist iets anders doen. Vorige week zag ik een nieuwe techniek met water en een embossingfolder en daarom heb ik dat uitgeprobeerd. En dat is goed gelukt als zeg ik het zelf.

Dit is mijn kaartje geworden:

Papier: Naturals White, Pool Party
Inkt: Pool Party, Old Olive, Chocolate Chip
Stempels: Happy Day
Acc: sweet sorbet accessory pack (SAB), chalk talk framelits, chevron embossinfolder

De achtergrond is dus gemaakt door middel van het sponsen van een embossingfolder met inkt. Daarna spuit je er met een spritzer water overheen. Daarop leg je een stuk cardstock en dat druk je overal een beetje aan. Daarna haal je je cardstock er af en laat het drogen. Super leuk resultaat!

Maar nu de afwerking..... ik vond in mijn kast nog een setje kurken bloemen van de Sale-A-Bration en ik dacht, die kan ik wel gebruiken. Met de kleine halve rondjes heb ik de hoekjes nog beplakt. 


Hierboven zie je wat beter wat voor effect het geeft met dat water en inkt

Hebben jullie mijn foto op Facebook gezien? (ok, gepikt van SU)


Je kunt nog steeds je nieuwe catalogus reserveren! 
Je ontvangt dan een gratis attentie bij je eerste bestelling in juli!

Voor nu, bedankt voor het kijken en: 


3 opmerkingen:

  1. mooi kaartje, mooie kleurencombi, die techniek ga ik ook nog eens uitproberen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke "kliedertechniek". Ga ik ook eens proberen. Super leuk kaartje weer zeker met die hoekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig techniekje en superleuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!