Pagina's

donderdag 19 juni 2014

SU-per Challenges: #46: een Sketch!

Hoi hoi!

Het is weer tijd voor een nieuwe uitdaging bij SU-per Challenges! Vandaag hebben we een sketch voor jullie. Geen makkelijke moet ik zeggen. En van collega dt-leden hoorde ik het zelfde. Des te leuker is het om te zien wat een gave voorbeeldkaarten er op het blog staan! Dit is in ieder geval mijn kaartje geworden:

Papier: Pool Party, Old Olive, Whisper White
Inkt: Pool Party, Old Olive, Bermuda Bay
Stempels: Work of Art ('14-'15 catalogus)
Acc: Coastal cabana bakers twine, itty bitty shapes punch pack, basic jewels, journaling pen

Nog even een close upje:


Gaan jullie even kijken op SU-per Challenges

En doe mee met de uitdaging! 

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


3 opmerkingen:

  1. Ik vond hem ook lastig hoor en heb eerst met deze stempelset zitten spelen. Daarmee kreeg ik het niet voor elkaar, maar deze is top. Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al zo een leukerd! Ik ga je volgen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!