Pagina's

zondag 15 juni 2014

Swapperdeswap en Houten!

Hoi hoi!

Zoals jullie gisteren op mijn Facebook pagina konden lezen zat ik gisteren met 160 demonstratrices in Houten voor een regional Event. Het was een superleuke dag en we hebben weer veel gezien en gehoord. Ook veel gekletst en gelachten en natuurlijk geswapt. Ik ben wel een beetje gesloopt vandaag, maar het was het dubbel en dwars waard! 

Vandaag laat ik dan ook wat foto's van de swaps zien. Swappen is, voor wie het even niet meer weet: iets maken met SU materiaal en dat ruilen met anderen. Zo krijg je allemaal verschillende projectjes en heb je weer nieuwe ideetjes voor workshops en party's. Daarnaast is het erg leuk om te zien wat iedereen maakt met SU materiaal omdat iedereen toch weer een andere stijl heeft.

Allereerst was ik zelf natuurlijk ook druk geweest met het maken van swaps. Ik had meerdere soorten...
Voor de normale swaps had ik voor iedereen een klein doosje gemaakt waar een waxinelichtje in zit:

(kllik op de afbeeldingen voor een vergroting!)


En daar heb ik deze leuke swaps voor terug gekregen:

Voor onze "Mancester - vriendinnen club" had ik speciale swaps gemaakt met in het doosje een houten letter van hun naam. Deze letter had ik bestempeld in de kleuren van het doosje:


En daar kreeg ik deze superleuke swaps voor terug:


Met een aparte foto van de swap van Krista,
supermooie koekjes:

Voor mijn team maatjes die aanwezig waren had ik deze swap:


Van Michelle (mijn Upline) kreeg ik deze leuke swap


en de binnenkant:


Ik durf het bijna niet te zeggen maar ook deze keer had ik weer prijs in de Prize Patrol:


Hier nog even een foto van (bijna) alle 160 dames. Kun je me vinden? Hihi

Foto: Vandaag tijdens de Regional in Houten vieren we samen met 160 Demo's dat we eindelijk live zijn gegaan met onze Nederlandstalige Facebook pagina. JIHOOOEEEEEE!!!             Wordt vrienden met deze Stampin' Up! Facebook pagina en 'Spread the word'!

Als afsluiting hebben we met onze "club" nog samen gegeten en dat was om te smullen:



Nou, jullie begrijpen dat ik een geweldig leuke dag heb gehad! Ik hoop dat je het leuk vindt dat ik er wat van deel. Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


2 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er supergezellig uit Erna, klinkt supergoed. Fijn dat je ervan genoten hebt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke swaps heb je gemaakt. En wat een bof dat je weer in de prijzen viel. Dat is wel een heel gewilde stempel die je gewonnen heb. Die gaan we straks veel zien als we mogen bestellen. Dank je voor het delen, zo genieten we lekker mee. Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!