Pagina's

woensdag 18 juni 2014

Sympathy kaartje

Hoi hoi

Afgelopen week had ik een sympathy kaartje nodig. In het Nederlands: een condoleance kaartje. De moeder van een stempelvriendin is overleden, toch nog vrij onverwacht. Dus ik heb een kaartje gemaakt met de nieuwe In Color kleur Blackberry Bliss (mooie kleur!!! dit wordt wel één van mijn favo's!)

Papier: Crumb Cake, Whisper White, Blackberry Bliss
Inkt: Crumb Cake, Early Espresso, Blackberry Bliss
Stempels: Summer Silhouettes, Love and Sympathy
Acc: Blackberry Bliss Ribbon, sponges

Het kaartje is al bezorgd en ze vond het kaartje erg mooi.

Lieve groetjes en:

6 opmerkingen:

  1. Het is een heel stijlvolle kaart geworden. Dat wordt zeker gewaardeerd. Groetjes Anneke.
    www.annekescardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart! Ik vind de tekststempel ook zeer mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Snetver wat mooi. Volgens mij kan ik nu niet meer om die stempelset heen. Ik zie er zulke mooie dingen mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt voor deze droeve gebeurtenis.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erna, ook hier ziet de kaart er prachtig uit. Het voelt goed dat ik deze van je mocht ontvangen. Nogmaals: dank!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!