Pagina's

dinsdag 10 juni 2014

Workshop: Kom je ook?

Hoi hoi!

Na een heerlijk Pinksterweekend is het tijd om jullie een uitnodiging te sturen voor de workshop Perfect Pennants (voor zover je dat nog niet gezien had)

De workshop wordt gegeven in Apeldoorn: op zaterdagmiddag 21 juni a.s. van 14.00 - 17.00 uur.
De kosten zijn: inclusief stempelset in Clear: €32.50
Kosten voor alleen de workshop zijn: €10,-

Wil je inclusief stempelset meedoen, geef je dan uiterlijk morgen (11 juni) op! Dan heb ik de set voor jou met de workshop in huis! 

Wat gaan we doen? We maken vier kaarten met deze superleuke stempelset:


Daarnaast gebruiken we op onze kaarten de NIEUWE In Color kleuren 2014-2016 van Stampin'Up!

Hieronder zie je een sneak peak van wat we gaan doen:


Zie ik jou ook op mijn workshop? Gezellig!! Je kunt je HIER aanmelden! 

Lieve groetjes en:


2 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit Erna! (alleen nou weer jammer dat ik zaterdag 21 al helemaal volgepland heb.... :-()

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas heb de avonddienst, anders was ik zeker heel graag gekomen, wat een leuke stempelset.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!