Pagina's

zondag 27 juli 2014

Bedankt!!

Hoi hoi!

Voor mijn klanten van afgelopen week maakte ik weer een bedank kaartje. Altijd leuk om bij je bestelling te vinden! Ik gebruikte hiervoor de nieuwe stempelset "Garden Party". Alweer zo'n leuk setje waar je diverse dingen mee kunt doen!
De tekst komt uit een ander setje, namelijk "Another Thank You" een photopolymer setje met allemaal Thank You's er in :-)



en hier het kaartje nog beter te bekijken:


Heb je vragen over bestellen of wil je andere informatie over de produkten van Stampin'Up! dan mag je me altijd een mailtje sturen! 

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en



3 opmerkingen:

  1. mooi Erna Wat heeft stampin up toch leuke dingen.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erna,
    wat een lieve bedankjes heb je gemaakt.
    Mooi met die bloemen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!