Pagina's

zondag 13 juli 2014

Blendabilities!

Hoi hoi!

Zo langzamerhand begin ik een beetje in de vakantiemodus te raken... Daarom wordt het hier wat stiller op mijn blog. Afgelopen week ben ik eens aan het oefenen gegaan met de nieuwe alcoholmarkers van Stampin'Up! De Blendabilities. Het leuke van deze stiften is dat je er heel mooi mee kunt kleuren. En je kunt er niet alleen papier mee kleuren, je kunt ook knoopjes en pareltjes kleuren in een bijpassende kleur! 
Ik ben al helemaal weg van deze stiften! 

Na wat probeersels heb ik me gewaagd aan deze bloem. Blaadje voor blaadje heb ik gekleurd, en de truc is blenden, blenden, blenden. Daarmee lopen de kleuren mooi in elkaar over. 
De bloem heb ik tenslotte uitgenknipt en ik heb er een kaartje mee gemaakt:


Als basiskaart heb ik ook iets nieuws gebruikt. SU had al note cards en envelopes in de kleur whisper white, maar ze hebben ze nu ook in deze kraft kleur! Super leuk en handig, je hebt gelijk een bijpassende envelop!


Als je goed kijkt (misschien moet je even op de afbeelding klikken) zie je dat ik het witte panel geĆ«mbost heb met de nieuwe Large Polka Dot Embossinfolder. 

De sterretjes heb ik met witte craft inkt gestempeld. Het randje van de kaart heb ik met dezelfde inkt gesponst. De tekst komt uit de set "A Dozen Thoughts". 

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart tot in de .....verzorgt.
    Alles zo mooi bij elkaar passend.
    wanneer je de foto vergroot, zie je [ik ben geen kniesoor] nog witte randjes van de bloem, de kniprand. Ik heb wel eens gehoord of gezien op you tube, dat ze dit even bijkleuren met een zwarte stift.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Erna,
    ik vind je kaart weer helemaal leuk! De embossingfolder is goed te zien, maar wel goed dat je het even extra schrijft.
    Anders was het me misschien niet opgevallen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! Ik wist niet dat ze alcoholmarkers hadden, zien er idd mooie kleuren uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat n superkaartje! Alles is zo mooi op elkaar afgestemd. Ik krijg deze week mijn blendabilities binnen en kan niet wachten om ermee te beginnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is hij mooi geworden.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi kaartje, je heb de bloem echt heel mooi ingekleurd!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf is je kaart geworden, dus zeer geslaagd is je probeersel hihi ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!