Pagina's

vrijdag 18 juli 2014

BLOGHOP Nederlandse Demonstratrices Stampin'Up!

Hoi hoi!

Welkom op de bloghop die georganiseerd wordt door Nederlandse Stampin’ Up! demonstratrices! 
Deze bloghop staat helemaal in het teken van producten uit de nieuwe Stampin’ Up! catalogus 2014-
2015. Als het goed is kom je hier via het blog van Ingrid

Hoe werkt een bloghop? Heel simpel! Deze bloghop start op het blog van Mariska, daar vind je een link, 
deze klik je aan en vervolgens hop je verder. Op ieder volgend blog staat een bericht met weer een 
link naar een volgend blog. Het is leuk om alle blogberichtjes te lezen, mooie dingen te bekijken en 
inspiratie op te doen! 
Wat moet je doen? Je hopt van blog naar blog en je laat als je dat leuk vindt, gezellige reacties achter 
op de bloghopberichtjes bij de deelnemende demonstratrices. 

Voor mijn projectje aan deze bloghop heb ik gebruikt gemaakt van een onwijs gave stempelset, eentje die ik afgelopen week ook al eens gebruikte, maar dan heel anders. De set "Kinda Eclectic" Wow, wat is ie gaaf! 
Ik heb een notitie boekje gepimpt. Deze boekjes kun je nu ook bij SU kopen. Leuk he?

Dit is mijn bijdrage:

(klik op de afbeelding voor een vergroting)

Hieronder zie je dadt ik het dia-raampje wat verhoogd heb op geplakt. Deze stans is gelukkig ook nog steeds verkrijgbaar want ook die vind ik zo ontzettend leuk om te gebruiken!


Hier nog een foto van de stempelset:


Nou , ik hoop dat jullie veel plezier hebben bij het bekijken van alle dingen die gemaakt zijn! Hieronder vind je de pijlen om verder te hoppen naar het blog van Ellen.




Bedankt voor je bezoekje en, als je dat gedaan hebt het achterlaten van een reactie!

Voor nu, lieve groetjes en:


34 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Erna. Die set staat zeker op mijn lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht eerst dat het niet zo'n leuke stempelset was, maar ik vind m toch super zoals jij hem hebt gebruikt...
    Leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie weer leuk! Het is ook zo'n veelzijdige set...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit weer prachtig gedaan, Erna! De kleurencombi is ook heul errug mooi!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi Erna!!! Groetjes, Coirnelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, ik vond deze set al leuk maar met deze voorbeelden wordt ik echt hebberig. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk gedaan Erna!! Super dat je met SU materiaal een toch wel vrij saai notitieblokje prachtig kunt omtoveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Erna,
    wat gaaf zeg! Ik vind dat heel knap dat je met zo'n stempelset zo goed kunt combineren. Ik zou er echt ene hele tijd naar zitten kijken en nadenken. Oh. leuk trouwens de bloghop. Ik ga eens even beginnen bij Mariska!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi boekje, kan niet wachten tot convention.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige stempelset is dat toch, ik zet m op mijn verlanglijstje en je hebt er een mooi boekje van gemaakt. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gemaakt en ik krijg een idee wat je met dei stempel kan doen.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik had 'm stiekemal gezien, maar ik vind 'm enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi,die stempelset staat ook nog op mijn verlanglijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig boekje! Heb deze set van de week toevallig ook gebruikt op een boekje, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk gedaan Erna! Haha, je kon niet wachten tot Convention ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal geweldig!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig Erna! Ik heb vanmorgen deze set besteld, kon niet langer wachten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig, ik ga deze stempelset steeds meer waarderen.
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk dat je alle stempels van de set hebt gebruikt. Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gave kaart. leuke bloghop ook. groetjes vanaf mijn vakantie adres.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi boekje Erna met de prachtige set ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Supergaaf , en ben heel bang dat ik ook niet kan wachten......

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel erg mooi gemaakt Erna.!

    Liefs Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gaaf Erna, dit wordt ook één van mijn favoriete stempelsets. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hop, hop, wat een leuke kaart heb je gemaakt. Leuke stempelset, leuk eindresultaat. Top. Hop weer snel verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Toch wel een hele leuke set, en zeker een zeer geslaagd boekje!
    Groetjes Tryntsje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk boekje, de set is zeker gaaf . Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een geweldig kaartje met geweldige stempels! :)

    Groetjes,
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!