Pagina's

maandag 21 juli 2014

Freshly Made Sketches en Cyber Party

Hoi hoi!

Zaterdagavond hadden we een Cyberparty! Wat dat is? Nou gewoon, een knutselparty maar dan via internet met team maatjes van Stampin'Up! We begonnen met een swap kaartje dat je al af moest hebben. En 's middags heb ik mijn kaartje gemaakt. Ondanks dat de mussen van het dak vielen, maar ik zat met een ventilator aan heerlijk te freubelen en had geen last van de warmte!

Ik heb nieuwe In Colors gebruikt, de Blackberry Bliss en de Hello Honey. Met een design papiertje uit het Moonlight Paper Stack (zo leuk en maar €8,50!!) 

Daarbij heb ik mijn nieuwe stans Flower Francy Bigz L gebruikt voor de bloem. Met een bonefolder (vouwbeen) heb ik de blaadjes iets omgekruld. 
De tekst komt uit een al even gaaf setje "Bravo" welke van photopolymer gemaakt zijn. Dat is vergelijkbaar met de "clear" stempels die wij in Nederland kennen. Heel makkelijk, want je ziet precies waar je stempelt omdat ze doorzichtig zijn. 

Dit is het kaartje geworden:


Hieronder kun je de bloem van nog iets dichterbij bekijken.


Voor mijn kaartje heb ik de sketch van Freshly Made Sketches gebruikt.

Hoop dat jullie het leuk vinden, lieve groetjes en:


7 opmerkingen:

  1. Een mooi kaartje geworden. Knap hoor om met die hoge temperatuur toch nog een kaartje te maken. De kleuren ga ik steeds mooier vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart, mooie kleuren.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart is dat geworden hoor!!! Heel mooie kleurencombinatie en lekker zomers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele leuke, frisse zomerse kaart !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love these colors together. And I love all of the dots. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Erna,

    Mooie kleuren hé die nieuwe In Colors, ik vind ze prachtig.
    Ook dit kaartjes is weer heel erg mooi.
    Zijn de stipjes op de achtergrond van de Kinda Eclectic, ga die set steeds leuker vinden, staat op mijn verlanglijstje.
    Die dikke stanzen kunnen niet door mijn machines, misschien ooit nog eens de Big shot aanschaffen, wie weet???

    Groetjes sippie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De laatste paar dagen was het niet bepaald lekker hobbyweer. Knap hoor dat je toch dit super leuke kaartje hebt gemaakt. De kleurencombi vind ik ook erg leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!