Pagina's

woensdag 23 juli 2014

Gift Card!

Hoi hoi!!

Afgelopen week was er een vriendin jarig en ik maakte voor haar een envelopje met een gift card er in. Nu heb ik de supergave nieuwe pijlenpons aangeschaft en het leek mij leuk die hiervoor te gebruiken.
Verder heb ik de nieuwe embossingfolder met grote stippen gebruikt en de stempelset "Amazing Birthday".
Dit is het geworden:


Binnenin zit het kaartje waar de gift card in zit:


En hier staat ie er naast:


Close upje:


Ik maakte een filmpje zodat je kunt zien hoe ik dit gedaan heb. Het filmpje kun je hier zien:




NODIG (Inches)
1 stuk cardstock van 5 1/4 " x 5 7/8" Rillen op de langste zijde op 2 3/4" en 5 1/2"
1 stukje whisper white van 4 3/4" x  2 1/2"
Wat kleine stukjes whisper white om op te stempelen en wat bijpassende kleurtjes cardstock
Embossinfolder
Stempelset
Ponsen
Twine en lint
Sticky Strip en gewone lijm

NODIG (Centimeters)
1 stuk cardstock van 13,5cm x 15cm : Rillen op de langste zijde op 7 en 14cm
1 stukje whisper white van 6,5cm x 12,5cm
Wat kleine stukjes whisper white om op te stempelen en wat bijpassende kleurtjes cardstock
Embossinfolder
Stempelset
Ponsen
Twine en lint
Sticky Strip en gewone lijm

Veel plezier met het maken ervan en bedankt voor je bezoekje! Lieve groetjes en:


7 opmerkingen:

  1. Hoi Erna,

    Heel mooi kaartje heb je gemaakt met de nieuwe spullen van SU.
    Helaas geen filmpje te zien, de link staat er niet bij.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inmiddels wel Sippie, het was een geprogrammeerd bericht en ik zat op mijn werk toen ik er achter kwam :-)

      Verwijderen
  2. Hoi Erna,
    wat een leuke kaart. Zo'n label erin vind ik superleuk!
    Knap dat je filmpjes maakt. Ik houd het nog even bij foto's en uitleg ;-)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuk ! Mooi de pijlenpons en watvje ermee laat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk Erna, die staat inmiddels ook op mijn verlanglijstje groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk, Erna! En bedankt voor de duidelijke uitleg in het filmpje. Mijn nicht is bijna jarig en wil graag geld en ik vind dit een heel leuk idee om te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige manier om een giftcard te verpakken! *Hops, ook op mijn Pinterest board*

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!