Pagina's

dinsdag 1 juli 2014

JAAAAAA, HIJ IS ER!!!!

Hoi hoi!

De NIEUWE catalogus van Stampin'Up! is ONLINE!! En vanaf vandaag kunnen ook jullie kijken wat er allemaal in staat! Ontzettend veel leuke mooie nieuwe dingen! Wil je een aantal dingen in levende lijve zien, kom dan komende zaterdag op mijn Open Huis:

(klik op de afbeelding voor een vergroting)

Kun je niet wachten? Wat ik me HEEL goed voor kan stellen! Ga dan lekker online bladeren in de nieuwe catalogus: 


En wil je zelf een exemplaar in je hand houden? Je kunt er zaterdag één bij me komen halen, of, stuur me een mailtje en ik stuur je er één toe tegen verzendkosten! 

Veel plezier vandaag!

Lieve groetjes en:


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!