Pagina's

maandag 7 juli 2014

Kinda Eclectic

Hoi hoi!

Na een heerlijk weekend begon deze week weer goed. Eerst naar de tandarts vanochtend (brrr) maar gelukkig, zowel Sharon als ik hadden geen gaatjes! Daar zijn we dus weer even van af. Voor Sharon is de laatste schoolweek aangebroken, deze week halve dagen les, volgende week alleen nog boeken inleveren en rapport ophalen en dan zomervakantie. En dan snapt ze niet dat wij wel eens zeggen: we wilden dat wij nog op school zaten, heerlijk die lange vakanties! Haha.

Vandaag vond ik even tijd om te freubelen. Afgelopen vrijdag kreeg ik, op tijd voor mijn Open Huis gelukkig, een heleboel nieuwe spulletjes binnen. Oh mensen, wat is het leuk om zo'n doos uit te pakken! Jullie snappen me wel he :-)

Een ontzéttend gaaf setje had ik besteld, met de naam Kinda Eclectic. Nu werd vorige week bekend dat wij dit setje ook gaan krijgen (ja ja, SU is gek met haar demo's!) op Convention. Maar ik kan niet wachten tot oktober, ik vind het één van de mooiste nieuwe stempelsets in de catalogus! 

Dit kaartje heb ik er mee gemaakt:


De gekleurde baan in het midden heb ik met verschillende kleuren inkt en sponsjes gemaakt. De zijkanten heb ik afgeplakt met grote post it notes. Het lijntje heb ik met de dunste pen van Project Life gemaakt langs een liniaal. En het vlindertje past weer precies in de kleine vlinderpons. Daarom houd ik zo van SU! 

Voor nu: bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


11 opmerkingen:

  1. Heel stijlvol. Mooi. Groetjes Anneke.
    www.annekescardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart, heel mooi ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit wordt vast je lievelings stempelset. Wat een gave kaart. Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje, zit met spanning op mijn inkt kleurtjes te wachten ;)
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, Erna!!!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga ook overstag hoor. Deze set staat op mijn volgende bestelling.
    Super kaartje. Ik houd wel van deze stijl.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat knap ! heel erg mooi resultaat vind ik dat
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is echt ene heel mooi kaartje. De kleuren vind ik prachtig bij elkaar!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!