Pagina's

woensdag 30 juli 2014

Kleurenkaart team!

Hoi hoi!

Was ik het vorige maand vergeten, deze maand had ik vanaf het begin een briefje op m'n bureau liggen met de kleuren van het Kleuren Kaarten Team van Martina! Het zal me niet weer gebeuren!
De kleuren van deze maand zijn lila en zwart. Met lila (wisteria wonder) heb ik de stippen op het witte kaartje gestempeld. Toen met een stans het frame uitgesneden in een donkerpaarse kleur om het kaartje wat levendiger te maken. Aan het frame heb ik vlaggetjes in de kleuren van de kaart gehangen. En de tekst heb ik van een nieuwe stempelset van Stampin'Up! genaamd "Bravo". 

Dit is mijn kaartje geworden:



En de vlaggetjes van dichtbij:


Ik ga proberen om bij jullie allemaal langs te gaan maar dat lukt niet vandaag. Heel eventjes geduld dus.

Wanneer je bij mij een reactie achter wilt laten vind ik dat hartstikke leuk!! 

Lieve groetjes en:


18 opmerkingen:

  1. Het is een super feestelijk kaartje geworden. Kei leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gemaakt Erna, leuk dat uitgestanste kadertje, en de vlaggetjes. Ik vond het deze keer een hele moeilijke kleur, dus over geslagen maar. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Feestelijk kaartje, mooi stempelwerk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ach, er zijn geen potten gebroken, toch ? Geen probleem hoor, je bent niet de enige die een keertje iets vergeet =)
    vandaag werd het in ieder geval een heel erg mooie, geslaagde, leuke kaart vind ik ! top, misschien dat ik het ideetje van je wel een keertje 'pik', (lees : gebruik), wie weet

    bedankt voor je deelname deze maand weer, hopelijk ben je volgende keer ook weer van de partij ! geniet nog van je dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is mooi geworden Erna.

    Grotjes thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke kaart is dit, met hele mooie kleuren. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi erna
    wat een vrolijke kaart en hoe leuk hoe je de vlaggetjes hebt bewerkt
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Erna,
    wat een leuke kaart! heel mooi gedaan! Zo leuk om al die verschillende kaarten te zien in dezelfde kleuren!
    Inspirerend.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Erna,
    Nou, jij hebt het helemaal goed gemaakt, ik vind je kaartje prachtig, leuke vlaggenslinger, mooie kleuren, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Like a lot, Erna!!!!
    Lekker vrolijk en echt feestelijk!
    :-D

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartje is heel mooi geworden.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje Erna.... super leuk zijn die accentjes en ook de tekst is heel mooi...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart heb je gemaakt voor het kleuren kaart team.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De kaart is heel tof geworden .
    Zeker die stippen lijkt net confetti .
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart, heel leuk al die verschillende vlaggetjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk kaartje, leuk zo met die on film framelit.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Erna,

    Sorry, was er nog niet geraakt om mijn KKT-ronde af te maken... Internetprobleem thuis en tijdsgebrek tijdens de middagpauze op 't werk...
    Maar hier ben ik en ik vind jouw kaart super mooi! Vlaggetjes, dotjes, tekst... alles past bij elkaar...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!