Pagina's

donderdag 3 juli 2014

SUper Challenge #48: Case Krista!

Hoi Hoi!

Het is weer donderdag! En dat betekent een nieuwe uitdaging op het SU-per Challenges Blog!
Vandaag "casen" we Krista. Case: Copy And Share. We hebben als uitgangspunt een kaartje van Krista en je mag je eigen kaartje maken door gebruik te maken van de sketch, kleuren, vormen, etc etc. 


Ik heb een beetje de schets als uitgangspunt genomen. De cirkel op de kaart gemaakt mbv een doilie. Het rondje waar ik op gestempeld heb (nieuwe Hostesset!) heb ik ook voorzien van prik gaatjes, net als Krista. Het maakt het nét ietsje meer af!  De bloemetjes zijn gemaakt met het super schattige nieuwe bloemenponsje uit de itty bitty accents punch pack. Klik op de afbeelding als je de foto groter wild zien:


Papier: Crumb Cake, Whisper White, Lost Lagoon
Inkt: Crumb Cake, Lost Lagoon
Stempels: Gorgeous Grunge, Hello There
Acc: Itty bitty accents punch pack, paper doilie, paper piercing tool, basic pearls

Hieronder zie je nog iets beter dat ik ook gaatjes geprikt heb:


Ik zou het leuk vinden om jullie kaartjes terug te zien bij het SU-per blog! 

Lieve groetjes en:


3 opmerkingen:

  1. prachtige kaart en leuk interpretatie van de sketch!!!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het prachtig Erna, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!