Pagina's

dinsdag 5 augustus 2014

Blendabilities!

Hoi hoi!

Zoals jullie misschien gezien hebben, heeft Stampin'Up! sinds 1 juli ook alcohol markers in haar asoortiment. Bij SU heten deze markers Blendabilities. En je kunt er ontzettend mooi mee kleuren! Je kunt er ook andere dingen mee kleuren, zoals pareltjes, rhinestones en knoopjes. Maar de basis begint met het inkleuren van afbeeldingen, welke je met Memento inkt stempelt. Deze inkt is speciaal gemaakt om te gebruiken met alcohol markers zodat de lijntjes van de afbeeling niet uitlopen. (Wat bijvoorbeeld met een combi van alcoholmarkers en Stazon wel gebeurd)

Voor de leden van mijn stempelclub maakte ik een bedankkaartje waarbij ik de bloem gestempeld heb en daarna heerlijk heb zitten kleuren. Het is gewoon ontspannend als je zo bezig bent :-)

Ik gebruikte 5 kleurtjes:


Hieronder zie je elk apart:






De kaartjes maakte ik vervolgens af met een bijpassende kleur cardstock, gemat op een crumb cake basiskaart. Ik stempelde nog wat sterretjes en een toepasselijke tekst.

Hoe meer je kleurt, hoe makkelijker en mooier het gaat!

In het komende seizoen hoop ik een workshop te geven met de Blendabilities, dus houd mijn blog in de gaten, of meld je aan voor de nieuwsbrief (rechtsboven aan de pagina). Dan mis je niets meer.

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


9 opmerkingen:

  1. Prachtig, Erna!!!
    Deze staan hoog op mijn volgende lijst, hahaha!
    :-D

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Wauw Wauw!! Prachtig, heb er geen andere woorden voor. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig resultaat! Ik ben bang dat ze ook mijn wishlist komen te staan :o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zekers een heel mooi kaartje, en ik kan het weten ben een gelukkige ontvanger :)
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes, de kleurschakeringen zitten goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Erna,
    wat heb je dat mooi gedaan in die kleuren! Echt super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!