Pagina's

vrijdag 15 augustus 2014

Condoleance

Hoi hoi

Vandaag heb ik een condoleance kaartje gemaakt. Naar mijn gevoel wil ik dat altijd eenvoudig houden, niet te veel frutseltjes, dat vind ik niet passen.
Daarom heb ik voor deze kaart een stempel uit de set Work of Art genomen en die 1x beïnkt met Smoky Slate en vervolgens drie keer onder elkaar gestempeld. Daardoor krijg je het effect dat het steeds lichter wordt. Toen heb ik met zwart een rustige stempel daarnaast gezet. En deze tekst blijft mooi op een condoleance kaartje. Hij is van Inkerbell Stamps. 


Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


5 opmerkingen:

  1. Een mooi en gepast kaartje.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een waardige condoleance kaart, heel stijlvol, toch eens speuren naar die tekst want die sprong er sorry voor mij als eerste uit
    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart weer Erna, deze stempelset heb ik ook en is al erg veel gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze vind ik echt prachtig! Wat een mooie stempels!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!