Pagina's

maandag 25 augustus 2014

Een jarige!

Hoi Hoi!

Hebben jullie een goed weekend gehad? Wij wel! We zijn zaterdag heerlijk uit eten geweest bij eetcafé Pardoes. Dat was smullen en een aanrader voor wie eens in Apeldoorn uit eten wil gaan!

Afgelopen week was de zoon van vrienden jarig en oeps, ik was vergeten op tijd een kaartje te sturen! Nog snel één gemaakt met de leuke set "Sea Street" en bijpassend designpapier.


Vandaag ga ik weer verder met de voorbereidingen voor a.s. vrijdag. Ik hoop dan met een kraam op de Zomermarkt in Ugchelen te staan! Duimen jullie mee voor droog weer???
En mocht je in de buurt zijn: kom gezellig even langs!

Lieve groetjes en:


3 opmerkingen:

  1. Dat is een mooie kaart, leuk thema ook ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke frisse kaart! Mooie stempelset!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!