Pagina's

vrijdag 22 augustus 2014

Kerst Labels!

Hoi hoi!

Gisteren beloofde ik jullie nog iets kerstigs :-)

Ik heb natuurlijk al een stapel nieuwe Herfst/Winter catalogi in huis, en via mijn nieuwsbrief kon je aangeven of je er één wilde ontvangen. Als aardigheidje bij de catalogus deed ik een labeltje:


Gemaakt met een nieuwe Pons: de Tree Punch. Leuk issie he?

De basis label is geëmbost met een nieuwe sterren embossingfolder
en de tekst vind ik ook zo geinig!


Wil jij ook de nieuwe catalogus ontvangen? Laat het me weten.
Tegen verzendkosten stuur ik hem je toe!

Lieve groetjes en:


5 opmerkingen:

  1. Gorgeous tags Erna! LOVE those trees! Vicky x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hij is helemaal te gek bedankt Erna voor het toesturen ik ga nog bekijken wat ik ga uitzoeken groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die heb je gaaf gemaakt zeg ♫
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Erna,
    wat een leuke labels! Echt super.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!