Pagina's

zondag 31 augustus 2014

Lekker freubelen....

Hoi hoi!

De regen kwam hier vanmiddag weer met bakken uit de lucht, maar ik zat lekker met mijn nieuwe spullen te spelen. Er ontstond zomaar een modelletje "swap". Voor degenen die niet weten wat swappen is: je maakt een X-aantal dezelfde dingen (kaartjes, doosjes, labeltjes oid) en die ruil je dan met anderen. In mijn geval moest ik nog iets bedenken voor Conventie, de jaarlijkse bijeenkomst voor demonstratrices van Stampin'Up! Deze is in oktober en ik had nog helemaal niets in mijn hoofd. Maar gelukkig is dat nu wel het geval. Ik kan het alleen nog niet laten zien. Dat komt ná conventie.

Al een tijdje volg ik een nieuw challengeblog "Match the Sketch". Elke week leuke sketches en nu pas is het me gelukt eens een kaartje te maken. Ik heb hiervoor het nieuwe setje "Four Feathers" gebruikt met bijpassende Framelits.


(klik voor een vergroting)

Ik heb m'n eigen button gemaakt door een rondje te ponsen en daar twee kleine gaatjes in te maken. Daar kon dan weer het dunnen touw doorheen. 


Dit is de gebruikte Sketch:

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en


8 opmerkingen:

  1. Prachtige kleur combi. Een mooie strakke kaart.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Erna, waar regen al niet toe inspireert!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Erna,
    thanks for joining us this week at Match the Sketch! You've created a beautiful card. I love the four feathers stamp set. One of my favorits!
    Groetjes
    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is wel heel gaaf deze kaart, tof gemaakt ☺
    Fijne avond ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwie! Wat heb je dit gaaf gemaakt zeg. Zo is deze herfstachtige zondag toch nog goed besteed.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer van de regen vandaag, maar heerlijk weer om te freubelen.
    Je kaartje heeft niet onder het slechte weer geleden, weer een leukerd.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi kaartje! Ik vind de kleuren ook gaaf. Groetjes, Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,
    vielen Dank für Deine Teilnahme bei Match the Sketch. Deine Karte ist TOLL ! Gefällt mir richtig gut- genau mein Ding mit den Farben und so....ob ich mir doch noch die Federn zulege !?!? ...mmmmm
    Viel Glück bei der Challenge
    LG
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!