Pagina's

donderdag 14 augustus 2014

SU-per Challenges #50: Kleurenchallenge!

Hoi Hoi!

Twee dagen geleden ben ik thuis gekomen van een geslaagde vakantie in de Dordogne. We hebben het heerlijk gehad, dingen gezien maar ook lekker geluierd. We hadden een leuke camping met leuke mensen :-)

Maar sinds ik thuis ben kriebelde het ook wel weer om in mijn kamertje te gaan zitten en iets te maken. Gelukkig is de vakantie van SU-per challenges ook voorbij en vandaag beginnen de wekelijkse uitdagingen weer! We beginnen met een kleurenuitdaging. Die zijn altijd zo leuk omdat je zoveel verschillende soorten kaartjes krijgt! Doen jullie ook weer mee?

Dit heb ik gemaakt: 

Papier: Old Olive, Whisper White, Elegant Eggplant, Perfect Plum DSP
Inkt: Old Olive, Early Espresso, Perfect Plum, Elegant Eggplant
Stempels: Kinda Eclectic, Flower Patch, Hey You!
Acc: Flower Flair Framelits, Candy Dots, Basic Pearls 

Ik moest er wel weer even inkomen. Maar er liggen nog genoeg leuke nieuwe spulletjes op me te wachten dus de komende tijd kan ik me weer uitleven!

Tijdens mijn vakantie heeft Stampin'Up! ook weer een leuke actie de lucht in geslingerd: Wanneer je een Big Shot aanschaft krijg je een gratis Bundle naar keuze erbij kado!

Je kunt de flyer bekijken door er op te klikken:

Wil je meer info over deze aktie? Neem gerust even contact met me op!

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


2 opmerkingen:

  1. Heerlijk de Dordogne! Nu weer wennen aan Nederland.
    Je kaartje is supermooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig dat je er weer bent. Kunnen wij weer genieten van je mooie kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!